Sport oraz Hobby

Hotele nad morzem

95%
User Rating

Hotele nad morzem (5)Tegoroczne wakacje postanowiliśmy całą rodzinką spędzić nad naszym pięknym morzem. Ostatnio byliśmy tu wiele lat temu, gdy jeszcze nie mieliśmy dzieci. Wtedy po prostu spakowaliśmy rzeczy do plecaka, wzięliśmy namiot i pojechaliśmy. Teraz, z małymi dziećmi, takie wczasy wymagały precyzyjnego zorganizowania. Tu nie można było iść na żywioł. Przede wszystkim trzeba było zapewnić nam jakieś wygodne spanie. Hotele nad morzem zazwyczaj są na bardzo wysokim poziomie, ale i niestety nocleg w nich sporo kosztuje. Przy kilkuosobowej rodzinie to znaczący wydatek. Niestety nie mogliśmy sobie na niego pozwolić. Szukaliśmy więc tańszego lokum. Na szczęście małych pensjonatów i wakacyjnych domków jest tu pod dostatkiem. Ten ostatni rodzaj noclegu najbardziej nam odpowiadał. To zapewniało nam pełną swobodę. Sami mogliśmy decydować jak spędzać wolny czas, kiedy gotować obiad czy rozpalić grilla. Te wakacje z pewnością mogę zaliczyć do bardzo udanych. Dzieciakom też się bardzo podobało. Prawdopodobnie wrócimy tu za rok.

Pozostałe wpisy związane ze sportem i rekreacją: