Siłownia Leszno galaxy sport

Dieta bogata w błonnik

Dieta bogata w błonnik
User Rating

Bardzo często poszukiwana jest wśród wielu diet taka, która dostarczałaby odpowiednią ilość błonnika naszemu organizmowi. Przy czym należy pamiętać, że zbyt duże ilości tego składnika mogą wywołać biegunki. Nie należy więc w tej kwestii przesadzać. Chcąc jednak usprawnić proces naszego trawienia przede wszystkim należy wzbogacić dietę o brązowy ryż, warzywa strączkowe, a także musli czy jabłka. Te pokarmy zawierają bowiem bardzo duże ilości błonnika, co powoduje, że przemiana materii jest lepsza, a my nie mamy problemów z nadmiarem kilogramów, a także z zaparciami. Oprócz tego pokarmy z błonnikiem należy popijać dużą ilością wody, co również jest korzystne dla naszego organizmu, a także wpływa korzystnie na przemianę materii. Duże ilości błonnika zawierają nie tylko surowe owoce i warzywa, ale także suszone owoce takie jak morele czy brzoskwinie. Błonnika warto także szukać w orzechach laskowych, maku, wiórkach kokosowych, a także pietruszce, pistacjach i chlebie razowym. Te produkty z pewnością nam pomogą.

Pozostałe wpisy związane ze sportem i rekreacją:

Dieta bogata w błonnik
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
About